Content creator
Egy jó content creator a látásmódját, tapasztalatát, és a kreativitását nem csak a tartalom kivitelezésébe, hanem a tervezésébe is beleteszi.
@martin.hero Találd meg a stílusodhoz illő elpusztíthatatlan G-SHOCK órát ⏱️🧊 #martinhero #gshock #casio #icecubechallenge #karora #ora @G-SHOCK ♬ Falling Angel - HCTM
Több mint kivitelezés: mit csinál a content creator?
Content creatorként a célom, hogy olyan anyagokat készítsek a márkák számára, amit a felhasználók szórakoztató tartalomként érzékelnek, nem pedig reklámnak.
Egyfajta missziónak érzem, hogy a munkám során minél több vállalkozásnak megmutassam az online hirdetések és az online tartalmak közötti különbséget. Meggyőződésem hogy a reklámokkal telezsúfolt digitális térben egy szórakoztató tartalomba csomagolva a legegyszerűbb kitűnni, és átadni az információt.
@martin.hero Hama hangszóró újdonságok 🔥🔊 #hama #hangszoro #bluetoothhangszoro #martinhero #mediamarkt #minoseg #zene #buli @hama_magyarorszag ♬ Funk Rave - Don´t Let Me Down 140 Bpm - kirtap
Milyen hozzáadott értéke van egy tartalomgyártónak?
A tartalommarketing legfontosabb hozzáadott értéke a kommunikációhoz az, hogy elköteleződést épít, ami hosszú távon csökkentheti a hirdetések költségét.
Ha kizárólag hirdetéseket használtál eddig, akkor bizonyára feltűnt, hogy az elköltött budget szinte egyenes arányosságban van a konverzióid számával. Ezen a tartalom gyártással tudsz a legkönnyebben változtatni. Ha valós értéket prezentálsz a közönségednek, az támogatja a márka ismertséget, megteremti az identitásod, elkötelezettséget alakít ki, növeli a márkahűséget, és leadeket generál.
@martin.hero Az Oral B eddigi leginnovatívabb fogkeféje🪥😮 #oralb#oralbbio10 #martinhero #fogkefe #okoskütyü #techreview #fogmosás #higiénia ♬ FEEL THE GROOVE - Queens Road, Fabian Graetz
Milyen a munka egy content creatorral?
Ha egy content creatorral működsz együtt akkor csak azt kell kitalálnod, hogy mi legyen a tartalom célja, minden mást rám bízhatsz!
Neked csak annyi a feladatod, hogy tisztában legyél a vállalkozásod üzleti és kommunikációs céljaival, a kreatív megvalósítást bízd rám nyugodtan! Hidd el, ha közösen ötletelünk, akkor képes leszek segíteni a lehető legtöbbet kihozni a rendelkezésre álló keretből, miközben a lehető legoptimálisabban használjuk fel azt.
Hogyan dolgozom?
Találkozás és egyeztetés
Az együttműködés első lépése mindig egy találkozó megszervezése. Ez történhet akár az online térben is, viszont a közös munka megkezdése előtt az előzetesen megírt briefen túl egy egyeztetésre is szükség van. Enélkül csak korlátozott módon van lehetőségem hozzáadni a tapasztalatomat és látásmódomat a projekthez.
Tervezés és jóváhagyás
A gyártás előkészítése során olyan felmerülő feladatokban is a segítségedre tudok lenni, amelyek jellemzően nem feltétlenül tartoznak a kivitelező feladatai közé. Például a forgatás és fotózási kellékek beszerzése. Továbbá a gyártás helyszínére saját felszereléssel érkezem, ezzel is biztosítva a váratlan helyzetek elkerülését.
Előkészítés és gyártás
Az egyeztetés után, amikor már minden hasznos információval felvérteztél, készítek egy tervezetet a meghatározott feladatok kivitelezése kapcsán. Ezt a tervet megkapva már egyben fogod látni az együttműködés részleteit, igény esetén módosíthatjuk azokat, és csak a jóváhagyás után kezdődik el a gyártási folyamat.
Utómunka és leadás
Rendelkezem annyi tapasztalattal a tartalomgyártással kapcsolatban, hogy képes legyek pontosan becsülni az utómunkához szükséges időt, így nem kell majd váratlan csúszásokra számítanod. A leggyakrabban két módosítási körben állapodom meg a partnerimmel. Ez jellemzően elég ahhoz, hogy maradéktalanul teljesüljön a megrendelő minden igénye.