User generated style content

Az igazán jó márkakommunikáció elemeit a felhasználók nem reklámnak, hanem kreatív tartalomnak érzékelik.

Mi az a user generated style content?

A UGC hatású tartalom olyan érzetet kelt a felhasználóban, mintha egy másik fogyasztó által gyártott anyagyot látna, ettől pedig különösen hitelessé válik.

A felhasználók által gyártott tartalmakat a márkák előszeretettel forgatják vissza a saját kommunikációjukba már hosszú évek óta. Rendkívül hitelesnek hat, amikor egy másik fogyasztó annyira elkötelezett a branddel kapcsolatban, hogy tartalmat készít róla. Ezt a hatást lehet imitálni a user generated style content segítségével.

A UGC tartalom további előnyei

A user generated style content-nek több előnye is van a hitelesség erősítésén túl. Ezek részben technikai jellegűek, részben pedig a felhasználókra hatnak.

A hitelesség erősítésén túl egy olyan sokszínű perspektívát nyit meg a márkák számára, amit a klasszikus tartalomgyártás jellemzően nem tud. Egyszerűen egy fogyasztó sokkal nagyobb szabadsággal nyúlhat a termékhez, így pedig olyanokhoz is eljuthatunk, akikhez korábban nem. Ezen túl a kereső szempontjából is egyre fontosabb szempont, hogy egyedi tartalmakat használjon egy márka, azaz SEO oldalról is segíti a kommunikációt.

Nem csak tartalmat, elérést is kínálok

Nem csak gyártom a tartalmakat, a saját csatornáimon szívesen meg is osztom azokat egy együttműködés keretében.

Esetemben az a különleges helyzet áll fenn, hogy nem csupán a márka platformjain megjelenő hasznos user generated style content-et tudok létrehozni, hanem saját széles elérésem által ezt igény esetén magam is el tudom juttatni egy több mint 110 000 fős közönséghez. Sőt, akár content creatorként is együttműködhetünk!

Hogyan dolgozom?

Találkozás és egyeztetés

Az együttműködés első lépése mindig egy találkozó megszervezése. Ez történhet akár az online térben is, viszont a közös munka megkezdése előtt az előzetesen megírt briefen túl egy egyeztetésre is szükség van. Enélkül csak korlátozott módon van lehetőségem hozzáadni a tapasztalatomat és látásmódomat a projekthez.

Tervezés és jóváhagyás

A gyártás előkészítése során olyan felmerülő feladatokban is a segítségedre tudok lenni, amelyek jellemzően nem feltétlenül tartoznak a kivitelező feladatai közé. Például a forgatás és fotózási kellékek beszerzése. Továbbá a gyártás helyszínére saját felszereléssel érkezem, ezzel is biztosítva a váratlan helyzetek elkerülését.

Előkészítés és gyártás

Az egyeztetés után, amikor már minden hasznos információval felvérteztél, készítek egy tervezetet a meghatározott feladatok kivitelezése kapcsán. Ezt a tervet megkapva már egyben fogod látni az együttműködés részleteit, igény esetén módosíthatjuk azokat, és csak a jóváhagyás után kezdődik el a gyártási folyamat.

Utómunka és leadás

Rendelkezem annyi tapasztalattal a tartalomgyártással kapcsolatban, hogy képes legyek pontosan becsülni az utómunkához szükséges időt, így nem kell majd váratlan csúszásokra számítanod. A leggyakrabban két módosítási körben állapodom meg a partnerimmel. Ez jellemzően elég ahhoz, hogy maradéktalanul teljesüljön a megrendelő minden igénye.